Logo Mijn PvdA

Beste ,

TROTS

In deze nieuwsbrief aandacht voor:

• De nieuwe website van PvdA De Kempen.  http://dekempen.pvda.nl   en het algemene email adres om PvdA De Kempen te kunnen bereiken. dekempen@pvda.nl
  • De bestuursleden die namens de onderafdelingen Bergeijk, Bladel en Reusel-de Mierden een nieuwjaarswens uitspreken.
  • Lokaal Actief die een interessante online bijeenkomst organiseert over biodiversiteit

Vragen of goede ideeën, laat het ons weten op dekempen@pvda.nl

2020….het was me ´t jaartje wel, toch?

Hopelijk hebben jullie ondanks dat akelige virus toch een goed jaar gehad en is iedereen gezond gebleven.

Ik ben benieuwd hoe we hier in de toekomst op terug kijken en of we er wat van geleerd hebben. Bijvoorbeeld dat het niet nodig is om elke dag in de file te gaan staan maar dat thuis werken ook mogelijk blijft. Minder verkeersdrukte, minder luchtverontreiniging, minder ongelukken, minder asfalt en wellicht meer groen.

Maar nu eerst nog een paar weken volhouden voordat het beter kan worden!

Ik wens ons allemaal alle goeds voor een mooi & rooi 2021.

Anja Tils, voorzitter en bestuurslid namens onderafdeling Bergeijk

Het nieuwe jaar biedt ons weer hoop:

Gaat het virus voor vaccinatie op de loop?

Kunnen we elkaar straks weer omarmen?

En stoppen we er ook mee de aarde op te warmen?”

Een gelukkig 2021!

Arnold Hilhorst, bestuurslid namens  de onderafdeling Reusel-de Mierden

De website http://dekempen.pvda gaat vanaf vandaag de lucht in.

Dit jaar mocht ik aansluiten in het bestuur van PvdA De Kempen. Een hele eer en vol tevredenheid mag ik hier invulling mee aangeven. Tijdens de vergaderingen wordt er volop wordt gediscussieerd en richting gegeven om de PvdA zo goed mogelijk op de kaart te zetten. Samen met bestuurslid Ton Schilders mag ik de onderafdeling PvdA Bladel vertegenwoordigen.  Als secretaris ben ik medeverantwoordelijk om onze leden goed te informeren over de gang van zaken binnen onze afdeling.  Het bestuur is dan ook vol TROTS dat zij nu de nieuwe website http://dekempen.pvda.nl  kunnen presenteren. Bestuursleden zijn hier al langer mee bezig en wil ik Margareth van Hees hiervoor bedanken. Graag hoor ik van u ideeën of suggesties om onze website zo actueel en fris te houden. Laat ons dit weten via het mailadres: dekempen@pvda.nl

Voor het nieuwe jaar wens ik u al wat goed is. Maak er iets moois van, maar vooral: GENIET ERVAN

Ben Maas, secretaris en bestuurslid namens onderafdeling PvdA Bladel

Thema avond “Biodiversiteit”

Meld je hier aan voor de online bijeenkomst over ‘Biodiversiteit’ onder leiding van Berno Nieuwenhuizen van GroenLinks-PvdA Bergeijk.

Deze bijeenkomst is op 25 januari van 20 tot 21 uur. Iedereen is welkom!

Als je je hieronder aanmeldt sturen we je voor aanvang per E-mail een link voor een ‘Google Meet’. Via een webbrowser kun je deelnemen. Om de interactie te bevorderen waarderen we het als je je camera aanzet tijdens de bijeenkomst.

Aanmelden bijeenkomst Biodiversiteit

Eventuele bijlagen bij de e-mail worden in de online weergave niet getoond