Route 21 borrel

Kom naar de Route 21 borrel en neem een vriend(in) mee! 🍹

We kunnen niet zonder onze vrijwilligers en daarom nodigen we jullie graag uit voor de Route 21 borrel. Een goed moment om andere vrijwilligers en nieuwe mensen te leren kennen. Wil je een vriend of vriendin meenemen? Gezellig! Zorg wel dat diegene die ook aanmeldt via het onderstaande formulier.

Eerst trappen we af met campagne insights voor de weg naar 2021: de Tweede Kamerverkiezingen! Waar zijn we nu mee bezig? Wat gaan we op weg naar de verkiezingen allemaal doen én hoe kan jij daar aan meedoen? Vervolgens gaan we vooral graag met jullie in gesprek tijdens de borrel. Wie zijn jullie? Wat vind je leuk om te doen?

We vragen jullie je nu al aan te melden voor de Route 21 borrel, omdat we door corona maatregelen van te voren moeten weten hoeveel mensen er komen. We zullen jullie t.z.t. nog verdere informatie sturen via de mail, zoals de definitieve locatie en de tijd.

Wat staat wel vast?

• Locatie: in het centrum van Utrecht
  • Wanneer: vrijdagavond 28 augustus 2020

Het is helaas niet meer mogelijk om je aan te melden. Wil je toch graag komen? Laat dit dan aan Nikki weten door te mailen naar ngommers@pvda.nl. Zij laat je dan weten of er nog plek is.