Samen Wonen!

30 januari 2023

Is er een snelle en flexibele oplossing voor de acute woningnood? Wat willen de Drontenaren zelf? Hoe blijft ‘gewoon wonen’ ook in de toekomst voor iedereen mogelijk en betaalbaar?
Deze onderwerpen en meer komen aan de orde in een gevarieerde en interactieve thema bijeenkomst op:
Woensdag 15 februari 19:30 uur – FlevoMeer Bibliotheek Dronten
De PvdA wil voldoende sociale woningbouw realiseren. In zowel huur- als koopsector. Wij willen ook dat er voldoende passende woningen beschikbaar zijn, zodat er een gezonde doorstroom kan ontstaan. Er is een grote behoefte aan meer woningen, zowel landelijk als in de gemeente Dronten. Maar het gaat te langzaam. We willen NU bouwen, maar daarbij de juiste afwegingen maken zodat we ook in de toekomst blij zijn met onze keuzes.
Jop Fackeldey, gedeputeerde van de Provinciale Staten in Flevoland en Noek Pouw, bestuurder van Oost Flevoland Woondiensten geven hun visie op de dilemma’s die niet alleen in Dronten maar ook provinciaal en landelijk hoog op de politieke agenda staan. Vertegenwoordigers uit de woningbranche zijn aanwezig om hun ervaring en inzichten te delen.
Het wordt een interactieve bijeenkomst waarbij u de mogelijkheid krijgt om via de smartphone te reageren op stellingen en om deel te nemen aan de discussie.
Komt u ook? U bent van harte uitgenodigd!

Foto: Elske Hazenberg